tirsdag 12. mars 2013

Gamle oppgaver-Julekort

Når jeg ser ut nå, så passer jo den oppgaven perfekt. Det er snø igjen. O' lykke! Neida.

Før jul hadde vi en oppgave hvor vi skulle lage julekort. Jeg tok flere forskjellige bilder og lastet ned en font til Photoshop, før jeg satt alt sammen til et collage. Resultatet ble slik:

Jeg har sett på kortet mange ganger, men klarer fortsatt ikke bestemme meg for om jeg liker det eller ikke. Jeg har ikke pleid å lage collage før, så jeg føler alltid at jeg beveger meg inn på usikker grunn når jeg lager slike bilder. Grunnen til at jeg lagde et collage var for å få et annet inntrykk på bildet enn det jeg er vandt med å få, i tillegg til at jeg ønsket meg en liten utfordring. Jeg er som sagt ikke sikker på om jeg likte det, da jeg ikke er noe særlig glad i collage, men med tanke på at det nå er det det er, så synes jeg det ble ganske bra. I tillegg er det et uvanlig julekort, og jeg liker det uvanlige.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar